Drulli Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 tja, jag har laddat ner lotro 7-day free trail. jag har laddat in det. men när jag kommer till launchern så blir det ett error där det står: cannot save data files. sen kommer det ett popupfönster som kräver min tillåtelse. när jag trycker på fortsätt blir det samma sak om och om igen. snälla hjälp mig. Jag har Vista och använder virusskyddet McAfee Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 En liten fråga har du Vista? För isf tror jag att jag vet problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 En liten fråga har du Vista? För isf tror jag att jag vet problemet.Ja, han skrev väl det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Ja det gjorde han visst ;). Sök på lotro forumet på ditt erroret då får så får du massa olika lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.