DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vad fick ni göra första gången på hemkunskapen? Vi fick göra frukt sallad gätte gott med glass. Det fick vi också!Jätte gott! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ja började med det i 4:an och nu går jag i 5:an det första vi fick göra var nog scones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag fick också börja med det i 4:an, vi fick göra det tio gånger, vi ska ha hemkunskap sedan igen på högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag hade också hemkunskap i början av 5:an. Det första vi gjorde var (den berömda) fruktsallad med glass...... Vi hade en asbra fröken!!! Fast min klass var uppdelad i två grupper. Den andra gruppen hade en jättedålig fröken. hehehe. Jag önskar att man har hemkunskap i 6:an med. Men det kommer inte förrän i 6/7/8:an :( :( *snyft* Det var mitt favvo ämne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är inte mitt favo ämne men det är roligt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ja började med det i 4:an och nu går jag i 5:an det första vi fick göra var nog scones Det var den andra saken vi fick lära oss. Efter den berömda fruktsalladen som ingen här har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:20:37) ja började med det i 4:an och nu går jag i 5:an det första vi fick göra var nog scones Det var den andra saken vi fick lära oss. Efter den berömda fruktsalladen som ingen här har gjort. Jag har gjort den berömda fruktsalladen med glass som första grej i Hemkunskapen!! Sen fick vi gö typ Scones å Lussebullar och Spaghetti med köttfärssås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 potatismos :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Joe Cool @ 06/06-2004 13:03:32) (Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:20:37) ja började med det i 4:an och nu går jag i 5:an det första vi fick göra var nog scones Det var den andra saken vi fick lära oss. Efter den berömda fruktsalladen som ingen här har gjort. Jag har gjort den berömda fruktsalladen med glass som första grej i Hemkunskapen!! Sen fick vi gö typ Scones å Lussebullar och Spaghetti med köttfärssås... Ok. Jag menade inte så. Jag menade att alla hade gjort den berömda fruktsalladen. Jag skulle bara retas lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 går ni i samma klass eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 går ni i samma klass eller nått Nej, jag skulle inte tro det. Jag vet inte ens vad han heter. Småretas får man väl göra med vem som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 06/06-2004 16:36:55) går ni i samma klass eller nått Nej, jag skulle inte tro det. Jag vet inte ens vad han heter. Småretas får man väl göra med vem som helst? jaja, jag har inte hängt med jag bara snabb gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.