Gäst TheWho Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Vad hände när ni ringde? är det här äkte annonser eller?Testa själv, inte kul om man säger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Det kommer nu snart på tv om typ 40 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 f*n vad tråkigt att ringa -_- Men annonserna ägde f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 jag kan inte ringa svenska nummer så kan nån pm:a mig vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Tråkigt när man ringde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vadhände när man ringde? Pls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Man hör två som pratar dålig svenska en med pipig röst och en med rolig röst typ skrika massa grejer i telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Roligt tills jag kom på att annonserna var från Lilla Al-Fajid (finns inte på blocket heller) ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.