Gäst ADRIAN_93 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Filen kan jag inte ta bort för att det står att det är öppet i ett annat program men jag har inte lyckats hitta vilket. Jag vill ta bort filen bara för att den ligger på ett ställe där jag inte vill att den ska ligga. Sen så har jag haft lite mer problem med vista förut när jag fösökte stänga av datorn så gick det inte och ett spel som funkade förut har slutat att funka.!! Varför alla problem eller är det jag som bara är virrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 vista är ju inte helt problemfritt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 fixa Windows xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 fixa Windows xp. Nej så dåligt är det inte jag vill ha vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Kolla aktivitetshanterarn om du inte har enn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ladda ner Unlocker... ( lagligt ) Sen instalera sen försöker du att ta bort den sen kommer det stå kan itne göra bla. bla. Sen så trycker ok sen kommer det upp en grej tryck sen på (du måste välja ) radera ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) ladda ner Unlocker... ( lagligt ) Sen instalera sen försöker du att ta bort den sen kommer det stå kan itne göra bla. bla. Sen så trycker ok sen kommer det upp en grej tryck sen på (du måste välja ) radera ok Men jag vill inte bara ta bort filen jag vill flytta på den för jag tror att att det är en ganska viktig fil så snälla seriösa svar tack! haha vilken klant man är jag hade ju tagit på att visa dolda mappar och det där var en dold mapp som var viktig! Som man inte skulle ta bort.. Redigerat 19 Mars 2008 av Nafrali Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.