Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Silkroad online är ett rätt bra spel. Välj mellan chinese och european ch bygg upp gupparna nästan som du vill. Det är snygg grafik och det finns 80 levlar Spelet brukar ofta vara fullt så jag rekomenderar att ni laddar ner filen längre ner. Varje gång du försöker logga in men kommer inte in blir du disconnected. Lägg in filerna i SRO mappen och öppna loader. OBS: Lösenordet för att kunna öppna rar filen är silkroad-online.ru Filen laddar du ner här: Loader Spelets hemsida (du måste vara registrerad innan du kan ladda ner): Silkroad hemsida Jag rekomenderar att ni inte kör på servrarna venice,alps och greese. Dom är alltid fulla! http://www.freewaregames.net/fwpro/silkroad.jpg Redigerat 17 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Spelade detta lite förut. Men orkade inte spela så länge eftersom att man aldrig kom in på servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Men ladda ner den där filen då! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 njaaah... vet inte om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Gör som du vill... (lat mask =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag minns när de skulle updatera server.Alla fick 200X mer pengar..Så när jag börgade fick jag 200k av någon =) Och sen nån vecka efter.Skulle de uppdatera till vinter.Då flög man back typ 4 dagar .Sen slutade jag.För många buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.