dark_master Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Hej! Jag startar en turnering med PD. Skriv in era FC här och namnet på eran gubbe. Jag vill ha 10-20 personer med. Vi håller kontakten här. Jag ger er ett nummer och säger till när ni ska möta vilka. Man skulle kunna säga att jag är en "spelledare". Min FC är 1934 - 0383 - 8664. Sista "anmälningsdagen" är 31:e mars. Skulle vara kul om många ville vara med. Den som vinner allt får 500 fm. Det kostar också 50 fm att vara med. Ses! Min gubbe heter Frippe!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 vad snackar du om ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Han snackar om en turnering där vi ska anmäla oss till, sen ska vi får var sitt nummer, och de numren han drar upp ska battla mot varandra. Den spelaren som klarar sig till slutet vinner 500 fuska mynt. Så svårt är det inte -_- BTW jag vill vara med för skojskull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 ermm kan du ordna en utan avgift?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag skulle nog också varit med om det var utan avgift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Komigen, 50fm är väl inte så mkt :S Men å andra sidan skulle det vara bättre utan avgift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Vad heter du på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Vem menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag är gärna med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vilka här inne har D/P, Wi-fi och ett team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Utan avgift: Jag skulle gärna vilja göra en utan avgift, men det kommer nog inte vara med så många om man inte kan vinna något och jag vill helst inte offra 500fm. Det är faktiskt ganska mycket... Annars så får ni säga lite mer om ni ska vara med, typ vad er gubbe heter och så. Racoon14: Du får gärna vara med. Jag har nummer 1 så du får 2. Säg din FC och skicka de 50 fm så är du med. Säg namnet på din gubbe också. Euphoria: Du får också vara med. Men helst inte för skojs skull... Du får nummer 3. Säg namnet på din gubbe och din FC! och skicka 50fm. Man behöver inte Wi-Fi! Det går att använda vanligt trådlöst internet också. Bara det inte är för säkert! Redigerat 21 Mars 2008 av dark_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Man behöver inte Wi-Fi! Det går att använda vanligt trådlöst internet också.Det är ju samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg