Hoppa till innehåll

Turnering

Rekommendera inlägg

Hej! Jag startar en turnering med PD. Skriv in era FC här och namnet på eran gubbe. Jag vill ha 10-20 personer med. Vi håller kontakten här. Jag ger er ett nummer och säger till när ni ska möta vilka. Man skulle kunna säga att jag är en "spelledare". Min FC är 1934 - 0383 - 8664. Sista "anmälningsdagen" är 31:e mars. Skulle vara kul om många ville vara med. Den som vinner allt får 500 fm. Det kostar också 50 fm att vara med. Ses!

Min gubbe heter Frippe!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Han snackar om en turnering där vi ska anmäla oss till, sen ska vi får var sitt nummer, och de numren han drar upp ska battla mot varandra. Den spelaren som klarar sig till slutet vinner 500 fuska mynt. Så svårt är det inte -_-

BTW jag vill vara med för skojskull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Utan avgift: Jag skulle gärna vilja göra en utan avgift, men det kommer nog inte vara med så många om man inte kan vinna något och jag vill helst inte offra 500fm. Det är faktiskt ganska mycket...

Annars så får ni säga lite mer om ni ska vara med, typ vad er gubbe heter och så.

Racoon14: Du får gärna vara med. Jag har nummer 1 så du får 2. Säg din FC och skicka de 50 fm så är du med. Säg namnet på din gubbe också.

Euphoria: Du får också vara med. Men helst inte för skojs skull... Du får nummer 3. Säg namnet på din gubbe och din FC! och skicka 50fm.

Man behöver inte Wi-Fi! Det går att använda vanligt trådlöst internet också. Bara det inte är för säkert!

Redigerat av dark_master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...