Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

MolleMan: Det är ju för f*n en regel som alla borde känna till! Om du inte kunde den förut så borde du faktiskt inte spela på wi-fi. Och om du gör en turnering sen så kommer jag se till att du blir bannad. Du verkar inte veta vad som är upp och vad som är ner.

Jag e Så RÄDD :( Tycker bara att man ska nämna reglerna så det inte blir några missförstånd

Jag kände inte till reglerna så då känner inte alla till dom :rolleyes:

Skrivet

Japp. Du är nog den enda som inte kände till den innan. SunEspeon, ska vi mötas snart? Jag kan när som helst, så du kan bara säga när det går bra för dig.

Skrivet

MolleMan: Det är ju för f*n en regel som alla borde känna till! Om du inte kunde den förut så borde du faktiskt inte spela på wi-fi. Och om du gör en turnering sen så kommer jag se till att du blir bannad. Du verkar inte veta vad som är upp och vad som är ner.

Jag e Så RÄDD :( Tycker bara att man ska nämna reglerna så det inte blir några missförstånd

Jag kände inte till reglerna så då känner inte alla till dom :rolleyes:

men snälla kan inte alla bara sluta bråka? <_<

du är diskad nu molleman och du får aceptera det.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Vem vann av vilka?

SunEspeon, kommer du inte snart? Har väntat rätt länge på att du ska möta mig. Skriv en tid som passar så kommer jag. Annars kan vi chatta på msn när vi battlar, som någon sa tidigare.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Hey på er

Ja hörde att ni har en liten turnering och ja undrar om ja typ kunde få gå mé( de é ok om ja börjar på 0p)?

Ja kör inte med Uberz eller nått sånt men ja har inte läst era regler åså

Så? får ja joina? :D

• Skapa ny...