Euphoria Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Det är långt till måndag, får jag möta ngn annan istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 sorry dark_master...... namn: RAX fc: 4983 2465 7834 vinna en pokemon? mina pokemon är inte så bra så jag kommer nog förlora. måste man typ ge bort en lv100 pokemon då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Näe.. Pokémonen ger jag ut till vinnaren och det är bara jag som vet vilken det är... Jag har tyvärr inte tillgång tilll varken DS eller wi-fi förrän på lördag eftermiddag... Är på semester och glömde ta med laddaren :) Euphoria: Du kan ju möta Racoon14 istället så möter jag SunEspeon sen. Det funkar väl ganska bra? Racoon14: Som Euphoria sa förut, pokémonen blir automatiskt lvl.100 när man kör en lvl.100 match. Det är bara att dina kanske inte har lika bra attacker som Euphoria, men det gör inte så mycket. Den första nya regeln jag la in (den om vilken lvl man skulle vara) tar jag bort nu. Den var bara dålig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag menade att om jag förlorade skulle jag ge en pokemon då? men du sa ju att du skulle ge en pokemon, så jag fattade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ok, men spelar det ngn roll när jag möter racoon. Annars kan jag battla med han när som helst och sen berätta vem som vann? Men vet du vad jag för idé Dark master. Vi alla använder msn istället, vi addar varandra sen bjuder in. Så har vi grupp konversation så battlar vi med varandra på wi-fi medan vi chattar på msn så har vi live kontakt. Vad säger du om det, då har du mer kontroll över vad som händer också. Det tkr ja du ska göra. Men aja, än så länge så möter jag racoon, och vi säger vem som vann. Sen kan du låta mej möta ngn annan. Hoppas det låter bra för dej. Racoon, träna dina pokes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 säg din msn då euphoria min är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 [email protected] är min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 har addat dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Dark Master, jag vann matchen mot racoon. Då är racoon ute väl? Vem får jag möta nu? SunEspeon eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 sant Euphoria vann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag e Med .... Who wanna battle the Fearful Molle :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Molle, jag och du. Vi kör nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg