Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 JAG VANN ^^ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Haha, kan erkänna att han vann. Jag gjorde bort mig lite grann, dessutom hade jag inte rätt team. Molle vågar du köra igen? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Men jag vann ändå ^^ B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Moget att gå omkring och skryta, du vann med ett team av bara ubers. Självklart kan man göra bort sig ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Klart det e Moget ^^ Detta e Ju typ andra gången av typ 16 jag vinner ju ^^ därför e jag nöjd med mig själv ^^ + Uberz e bäst ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Men loooool på er alla. Euphoria: Du får vänta lite med att möta någon. Jag ska möta SunEspeon först sen möter du vinnaren. MolleMan: Du kan vara med, som nummer 5. Du har ju redan mött Euphoria och vunnit, men Euphoria är ändå inte ute. Du ska möta Racoon14 nu. Sen får vi se. En till ny regel (börjar bli lite många...): När alla har mött alla så ser vi vilka som har vunnit flest matcher. Om det då blir lika mellan några så får de möta varandra. Till slut blir det bara en som har flest "poäng". Den personen får en pokémon av mig. En hemlig pokémon. Inte ens jag vet vilken för jag kan ju inte spela DS förrän lördag. Då har jag inte haft chans att välja. XD Ställning än så länge: Euphoria: 1p MolleMan: 1p SunEspeon: 0p Racoon14: 0p Dark_master: 0p Och Racoon14 är inte ute enligt min nya regel. Min msn är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Najs ! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Dark master, jag erbjöd en re-match med molle och han accepterade det och det vill ja tacka han för. För just den här matchen har varit den bästa, det var grymt kul. Det var en riktig lång match men också äventyrligt haha. Jag gjorde bort mig lite också i den här matchen och tog de svåra vägarna, men jag vann till slut ändå. Men det är upp till dig Dark master vad riktiga resultatet blir. Just nu är jag fri och kan ta emot fler matcher. Förresten, för er andra deltagare, molle kmr bli jobbigt för er xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) How will be NeXt ? B) Men Euro e Grymt bra ^^ Fick han en gång en e Skit nöjd med det ^^ Euro kommer vara jobbig ! Redigerat 28 Mars 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Får man ha ubers? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag fick ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Molleman: när ska vi köra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg