Hoppa till innehåll

Turnering

Rekommendera inlägg

• Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

MolleMan, vilka pokémon har du egentligen? Du vinner ju nästan allt! Det kan bli lite orättvist om du har ubers. Jag kan säga om de är okej, annars vill jag nog att du har andra pokémon. Tänk på SunEspeon, han har ju inte så bra pokemon än så han har väl inte en chans mot dig. Min bästa pokémon är en Giratina i lv.74 och så har jag några andra i lv.50-60. Det tycker jag är väldigt okej men om du har alla på lv.100 så blir det väldigt orättvist!

Euphoria: Du har redan mött MolleMan så du får tyvärr inget poäng för det. Men om hans pokémon är för höga ubers så får vi nog börja om tävlingen, men då får du ändå ett poäng för att ha vunnit mot ubers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har 6 uberz i mitt team : Virus , Mr.Ägd,Palkia,Arceus,Darkrai och Febas Utveckling ^^ Alla nästan i 100 men man gör alltid på Singel Lvl 100 ju .... Dessutom så ska man inte gnälla Det går att besegra mitt team fråga Euro Själv..... Racoon tog oxå några av mina uberz och om han hade haft 2 snepp bättre pkmn så hade han kanske vunnit ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm men MolleMan, glöm inte bort Det.

Alla som inte vet, jag har sparkat Molle. Han har bara ubers och han bröt mot en regel. Han sövde ner fyra stycken av Euphorias pkm. Det finns en regel som säger att man bara får söva en av motståndarens pkm. MolleMan är alltså sparkad.

Jag mötte Euphoria förut och kan erkänna att han vann stort.

Ställning just nu:

Dark_master: 0p

Racoon14: 0p?

Euphoria: 2p

SunEspeon: 0p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...