Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Men jag e ju bäst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Det är faktiskt inte du som avgör det. Fråga folk omkring istället så får vi se vad de svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 MolleMan, vilka pokémon har du egentligen? Du vinner ju nästan allt! Det kan bli lite orättvist om du har ubers. Jag kan säga om de är okej, annars vill jag nog att du har andra pokémon. Tänk på SunEspeon, han har ju inte så bra pokemon än så han har väl inte en chans mot dig. Min bästa pokémon är en Giratina i lv.74 och så har jag några andra i lv.50-60. Det tycker jag är väldigt okej men om du har alla på lv.100 så blir det väldigt orättvist! Euphoria: Du har redan mött MolleMan så du får tyvärr inget poäng för det. Men om hans pokémon är för höga ubers så får vi nog börja om tävlingen, men då får du ändå ett poäng för att ha vunnit mot ubers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 när kan du använda ditt ds dark_master? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Komigen vi kan inte börja om hela tiden? Men molle har redan haft ett normalt team och besegrade racoon IGEN, han har ju bara besegrat honom och ingen annan. Hur kan det påverka hela tävlingen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag har 6 uberz i mitt team : Virus , Mr.Ägd,Palkia,Arceus,Darkrai och Febas Utveckling ^^ Alla nästan i 100 men man gör alltid på Singel Lvl 100 ju .... Dessutom så ska man inte gnälla Det går att besegra mitt team fråga Euro Själv..... Racoon tog oxå några av mina uberz och om han hade haft 2 snepp bättre pkmn så hade han kanske vunnit ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 mm men MolleMan, glöm inte bort Det. Alla som inte vet, jag har sparkat Molle. Han har bara ubers och han bröt mot en regel. Han sövde ner fyra stycken av Euphorias pkm. Det finns en regel som säger att man bara får söva en av motståndarens pkm. MolleMan är alltså sparkad. Jag mötte Euphoria förut och kan erkänna att han vann stort. Ställning just nu: Dark_master: 0p Racoon14: 0p? Euphoria: 2p SunEspeon: 0p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 varför har du satt ett frågetecken efter mina poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Nästa gång man gör en Turnering SKRIV upp reglerna då ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Du kanske kan få en poäng racoon, det är inte säkert än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 för att molle fuska eller varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Nåt sånt, tror ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg