Maenster Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) fuskar ? Berätta reglerna FÖRST så hade detta aldrig hänt ! :angry: Redigerat 30 Mars 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Heh, jag har visst starka pokisar, hackade då, men jag har ju inte gett dem nåt som är omöjligt i spelen dock. Nån som vill battla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Alla vet redan den regeln molle, SunEspeon vi kan köra. Du är ändå den enda kvar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 MolleMan, vilka pokémon har du egentligen? Du vinner ju nästan allt! Det kan bli lite orättvist om du har ubers. Jag kan säga om de är okej, annars vill jag nog att du har andra pokémon. Tänk på SunEspeon, han har ju inte så bra pokemon än så han har väl inte en chans mot dig. Min bästa pokémon är en Giratina i lv.74 och så har jag några andra i lv.50-60. Det tycker jag är väldigt okej men om du har alla på lv.100 så blir det väldigt orättvist! Euphoria: Du har redan mött MolleMan så du får tyvärr inget poäng för det. Men om hans pokémon är för höga ubers så får vi nog börja om tävlingen, men då får du ändå ett poäng för att ha vunnit mot ubers. Hur f*n kan det vara orättvist att ha alla på 100 när vi ändå kör så dem är 100 automatiskt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 SunEspeon, vet du ens vad det här handlar om? För första använde molle bara ubers, och inte vilka ubers som helst utan de mest starkaste. Ingen av er skulle ha en chans. Och för det andra bröt molle mot en regel som han troligtvis inte visste ngt om. Det har inte med lvl o göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag svarade på det här:Min bästa pokémon är en Giratina i lv.74 och så har jag några andra i lv.50-60. Det tycker jag är väldigt okej men om du har alla på lv.100 så blir det väldigt orättvist! Asså, varför skulle det spela roll vilken level dem är på när vi ändå kör lvl 100 battles? Och jag har inte sagt ett j*vla skit om att Molle använde ubers. Läste du ens rätt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Nu är du lite efter, dark master visste inte att man kunde ha lvl 100 battles förräns ja nämnde det. Så du är inne på ett gammalt inlägg, varför är du så sur då :S ska vi ta vår match så att du kan lägga din ilska på matchen istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 det spelar roll för att om man har en i level hundra så har den antagligen bättre attacker än en på level 50-60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tänker göra en Turnering sen Om det går för sig :lol: ^^ alla får vara med utom Dark Master för han bryter mot dom Osynliga Reglerna <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Haha, det är inte så många som bara har uber molle, tänk på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Att jag tyckte att det blev orättvist med levlarna beror på attackerna. En i 100 kanske har Shadow Force medan en i 50 har Hammer arm. Det blir orättvist då. MolleMan: Det är ju för f*n en regel som alla borde känna till! Om du inte kunde den förut så borde du faktiskt inte spela på wi-fi. Och om du gör en turnering sen så kommer jag se till att du blir bannad. Du verkar inte veta vad som är upp och vad som är ner. Jag skulle också säga att Racoon14 är rädd för ubers och tycker att andra är fega om de vill ha ubers. Ock så använde han Roar of Time med sin Dialga flera gånger i rad och slog ut mina pokes med det. Jag mötte honom igår och jag vann den matchen. Jag skrev ett frågetecken efter dina poäng för att jag faktiskt inte är riktigt säker på om du har 0p. Men nu vet jag det så; Ställning än så länge: Jag: 1p Euphoria: 2p Racoon14: 0p Sunespeon: 0p Jag vill möta SunEspeon sen, för då har jag mött alla. Sen ska SunEspeon möta Euphoria och Racoon14 så har alla mött alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Nu är du lite efter, dark master visste inte att man kunde ha lvl 100 battles förräns ja nämnde det. Så du är inne på ett gammalt inlägg, varför är du så sur då :S ska vi ta vår match så att du kan lägga din ilska på matchen istället?Hahaha, jag är inte sur. Har bara en dålig vana att använda många fula och kränkande ord -__- Men, inte så enkelt att veta när man ska möta nån, för när nån frågar så har man precis loggat ut. xD Men, säg till nån gång jag är inloggad om vi kan battla. Irriterande när man loggar in och ser att flera personer har frågat om en battle x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg