Euphoria Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Så kan det gå, men som jag sa innan. Du springer iväg hela tin! >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 MolleMan: Det är ju för f*n en regel som alla borde känna till! Om du inte kunde den förut så borde du faktiskt inte spela på wi-fi. Och om du gör en turnering sen så kommer jag se till att du blir bannad. Du verkar inte veta vad som är upp och vad som är ner.Jag e Så RÄDD :( Tycker bara att man ska nämna reglerna så det inte blir några missförstånd Jag kände inte till reglerna så då känner inte alla till dom :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Du verkar vara den enda då xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Japp. Du är nog den enda som inte kände till den innan. SunEspeon, ska vi mötas snart? Jag kan när som helst, så du kan bara säga när det går bra för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 MolleMan: Det är ju för f*n en regel som alla borde känna till! Om du inte kunde den förut så borde du faktiskt inte spela på wi-fi. Och om du gör en turnering sen så kommer jag se till att du blir bannad. Du verkar inte veta vad som är upp och vad som är ner.Jag e Så RÄDD :( Tycker bara att man ska nämna reglerna så det inte blir några missförstånd Jag kände inte till reglerna så då känner inte alla till dom :rolleyes: men snälla kan inte alla bara sluta bråka? <_< du är diskad nu molleman och du får aceptera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Älskar daj oxå Racoon ! <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Älskar daj oxå Racoon ! <3 är du bög eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Racoon, va inte barnslig du. Har du aldrig fått kärlek från ngn eller, det märks annars. Nu, ut med det, vem vann? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Vem vann av vilka? SunEspeon, kommer du inte snart? Har väntat rätt länge på att du ska möta mig. Skriv en tid som passar så kommer jag. Annars kan vi chatta på msn när vi battlar, som någon sa tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 SunEspeon är inne hela tiden och han är alltid beredd. -_- Möt honom bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 11 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Men han måste ju vara i wi-fi club. Det är just det jagvill att han ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hey på er Ja hörde att ni har en liten turnering och ja undrar om ja typ kunde få gå mé( de é ok om ja börjar på 0p)? Ja kör inte med Uberz eller nått sånt men ja har inte läst era regler åså Så? får ja joina? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg