Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Vad händer m jag bilr IP-bannad från en site?! Kmmer jag få hem en räkning eller gör dom så man inte kommer in på sidan!!? Svara fort! Please Citera
Median Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Du kan inte komma in på sidan om du inte byter IP. Citera
Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Du kan inte komma in på sidan om du inte byter IP.Tack, trodde jag skulle få hem en räkning eller nått. :S blev rädd där. TACK! Citera
Teoman123 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Vrf skulle dom skicka en räkning hem till dig?? Citera
Boffaroffe Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Sköter du dig inte på internet kan därimot folk anmäla dig till din ISP (Internet Service Provider(dom du får internet av)) så kommer dom skicka hem ett brev till dig och ber dig sluta med dumheterna, eller så kan dom sluta leverera internet till dig. Citera
Vendetta Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Sköter du dig inte på internet kan därimot folk anmäla dig till din ISP (Internet Service Provider(dom du får internet av)) så kommer dom skicka hem ett brev till dig och ber dig sluta med dumheterna, eller så kan dom sluta leverera internet till dig.Ok, fast SÅ alvarligt var det inte Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Skrivet 17 Mars 2008 Sköter du dig inte på internet kan därimot folk anmäla dig till din ISP (Internet Service Provider(dom du får internet av)) så kommer dom skicka hem ett brev till dig och ber dig sluta med dumheterna, eller så kan dom sluta leverera internet till dig.Ok, fast SÅ alvarligt var det inte lol men vilke sida hadde d u blivigt IP bannad på? det är bara att säga :P Citera
Vendetta Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2008 Gamerzplanet... :ng: Fast dom tog tydligen bort den, dom undersöker.... en sak... :visslar: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.