Sidney Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Tja! Ska jag köpa FlatOut - Ultimate Carnage eller Burnout - Revenge? Kan ni säga vad som är bra/dåligt med de spelen? Kan man köra lopp och sånt mot varandra på nåt av spelen, alltså 2 spelare samtidigt? Eller vet ni nåt annat bra Bilspel för två spelare? Redigerat 18 Mars 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) jag vet inte vad som är bra eller dåligt med dom men jag skulle ha köpt burnout. (kollade lite fort på gamereactor och det hade bättre betyg :P) Redigerat 18 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Har laddat ner båda demosarna och tycker Flatout e grymt bättre. Men på FlatOut kan man bara vara 1 spelare offline med upp till 8 online. DÅLIGT OCH KONSTIGT. Så vet någon nåt bra bilspel till xbox 360 där man kan vara 2 spelare på? Redigerat 18 Mars 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.