Tomheten Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag har lite svårt för att välja vad jag ska köpa för spel. Jag har funderat på mario kart eller Zelda... nån som har nått tips på bra spel. skriv gärna bra och dåliga saker med spelet (om det finns några dåliga xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag tycker styrningen på mario kart ds är jävligt dålig. -.- Köp hellre Zelda. Om du gillar RPG och Zelda så kanske du ska vänta tills Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings of Fate. Det är ett ganska bra spel faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Mario Kart DS är skit kul :angry: Köp det! Redigerat 18 Mars 2008 av LIME Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Mario Kart DS är ett riktigt kul spel, känns som om man sittre ochnhåller i en Tv-spels kontroll, har tyvär inte spelat Zelda (Phantom Hourglass?) så för mig är det omöjligt att säga. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Mario kart ds är typ det ända roliga ds spel jag har spelat så det får bli det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag tycker nog mario kart ds är roligast av dom spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 mario kart eller så kan du köpa new super mario bros. det är skitkul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Mario kart DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 mario kart ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg