JosJuice Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 är det helt säkert säkert säkert säkert!!!!!! :ph34r: att bagon till 50% håller dragon scale när man fångar honom :angry: ?5%. Inte 50%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Typ nära grottan där man fångar bagon. Håller någon Pokèmon den eller hittar man den utan att fånga en Pokèmon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Oj det glömde jag :( men nu ska JAG GÅ OCH BYGGA LEGO! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Typ nära grottan där man fångar bagon. Håller någon Pokèmon den eller hittar man den utan att fånga en Pokèmon? Det var länge sen nu men jag tror att jag hittade den , löst eller så hade jag bara tur och fick den på min första bagon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 man kanske kan hitta den... men man kan också få den från en vild bagon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 man kanske kan hitta den... men man kan också få den från en vild bagonDet vet vi redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg