Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 är det någon som spelar Chicken Invaders och har varvat det??? jag har kommit till sista banan och mött mother hen ship slått henne till robotiserad form vad e erat rekord mitt e 7000000 poäng!!!! vilket vapen tycker ni e bäst jag tycker röda på högsta form 8) 8) 8) :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 vad e det om jag får fråga???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det är ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Mit rekord är nog att komma till bana ca30 :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det e helt coolt men det va jag som varva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det är ett scrolling shooter spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det va ja som skrev grejen på joe cools översta inläg e det nån som slår mitt rekord 7 miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 det e helt coolt men det va jag som varva det Jag var med honom och skrev så ni inte tror att han använder min inloggning... :mrgreen: Jag har också Chicken Invaders och spelar det inte så mycket sen jag och Viktor varvat det jag försöker bara att varva ettan men det är så kass att jag knappt kan spela det!!!! :new_bigcrowd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 du philip jag har kommit till bana 200 på det går ej att varva det är ett oändlighets spel ); Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Det är inte så jätte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ne men har du varvat det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 vart kan man spela chicken invaders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.