Gäst ADRIAN_93 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 Mitt grafikkortsprogram har slutat fungera i vista det kommer upp ett felmeddelande och sen så stängs det ner... Sen så en annan sak i Startmenyn så finns det ju en snabbknapp till mina dokument och den funkar inte?? när jag går in på egenskaper i startmenyn på dokument så visar den att den har 0byte i sig. men när jag går i på mappen via dator så funkar det och den visar att den är full... Snälla hjälp mig... Man kan ju inte ändra genvägen på startmenyn men jag undrar vilken sökväg den går igenom?? Om jag inte får nån lösning på problemet så måste jag öppna ett nytt konto snälla hjälp tack!! Citera
Sweoggy Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) 1. Jag hade också problem med ati controll center så jag bara ominstallerade det så fungerade det igen :P Prova det ;) . Använder dock inte det längre har 8800 GT nu. 2. Finns ingen genväg från startmenyn som heter mina dokument, eller? Däremot finns det dokument :P sökvägen för det är C:\Users\account namn\Documents På mitt vista iaf :D Redigerat 20 Mars 2008 av Sweoggy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.