ftx Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) Hur byter man från LG/FR till R/S/E. Redigerat 19 Mars 2008 av ftx
Euphoria Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 Du måste först skaffa rubyn och sapphire stenarna som ligger bland öarna i LG/FR. Du behöver stenarna för att fixa maskinen som ligger i första ön, efter du har fått stenarna så kan du byta som vanligt med R/S/E.
jay Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Jag och en kompis har gjort allt som behövs för att kunna byta mellan spelen. Vi har en trådlös link och det ska fungera om man ska byta mellan emerald och leaf green/fire red. (om man ska byta med saffir eller rubin måste det vara en kabel) När vi har kommit till att en av oss är leader och den andra ska gå med i gruppen så står det att signalen är för svag eller något liknande, vad är fel?
ftx Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Du måste först skaffa rubyn och sapphire stenarna som ligger bland öarna i LG/FR. Du behöver stenarna för att fixa maskinen som ligger i första ön, efter du har fått stenarna så kan du byta som vanligt med R/S/E. jag har skafat en sak som heter ruby och lämnat till någon i pc:t på första ön. Vet du(eller någon annan) var man får sapphire någonstans. Redigerat 20 Mars 2008 av ftx
Euphoria Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Jag minns inte, men ta hjälp av google. Skriv typ '' Pokemon firered + sapphire + guide '' på google eller nåt så får du fram det.
Rekommendera inlägg