Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Fruktansvärt jobbigt, min sims familj har just fått tillskott, en egen liten bebis ;D i början var allt jätte bra, men nu bara efter en kort stund så vägrar dom ta upp den, verkligen vägrar, kvittar hur mkt jag klickar så bara står dom pall pch skriker och viftar "/ hum . snälla snälla någon som vet hur jag ska göra ?!

både bebis och resten av familjen lär dö ;s, har t.o.m testat att ringa ditt en barnskötare, men även hon bara står och skriker och viftar !

PLEASE !

PoK

Skrivet

bebisen kanske ligger konstigt skriv in ctrl. c och skriv in moveObject on och flytta bebisen skriv sen moveObjects off för att stänga av fusket eller så mår dina simmar dåligt och inte orkar ta upp den

Skrivet

Vad är det för "tankebubbla" ovanför dina simmar? är det den att någonting är ivägen så är det percis som Lilian skrev att du måste flytta bebisen

Skrivet

Fruktansvärt jobbigt, min sims familj har just fått tillskott, en egen liten bebis ;D i början var allt jätte bra, men nu bara efter en kort stund så vägrar dom ta upp den, verkligen vägrar, kvittar hur mkt jag klickar så bara står dom pall pch skriker och viftar "/ hum . snälla snälla någon som vet hur jag ska göra ?!

både bebis och resten av familjen lär dö ;s, har t.o.m testat att ringa ditt en barnskötare, men även hon bara står och skriker och viftar !

PLEASE !

PoK

Hejsan jag vet hur man gör det kallas tt det har buggat sig s dom står still där men om du inte vill att dom ka dö så får du flytta ut hela familjen och sen flytta in dom igen men dä dom står som det har buggat sig ställ ine något är för då kan det buga sig ign för så har det hänt för mig med//bella :D
  • Skapa ny...