Wendos Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 eller hur det spelet har inte ens kommit ut! fast kanske till GAME men inte till EBgames! synft! Tror du syftar på SSBB. Vi köper hem en Freeloader, som kan läsa av versioner än PAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Wii verkar vara j*vla underskattat av de flesta men vänta bara tills SSBB kmr ut det äger fett (har spelat hos en kompis som har chippat) och CanisCanem Edit ''Bully'' äger ju FETFLÄSKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag älskar Wii spel. Jag har ett 360 men det enda jag tycker va riktigt kul där var GTA IV. Men på Wii finns det hur mycket som hälst (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag älskar Wii spel. Jag har ett 360 men det enda jag tycker va riktigt kul där var GTA IV. Men på Wii finns det hur mycket som hälst (enligt mig)Hej, mtx. Var inte du bannad? Moget att ta Dr. Yoshi från NF:s avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Wii vad mer kan man säga?? Wii ger jag poängen 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.