OmenChild Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Vad ska man göra med hon? Hon sitter på sin motorcykel och försöker döda mig. Så jag dödar hon och då så får jag gameover.. Här är en guide som säjer att jag ska döda hon men det kan inte vara rätt!? :( http://www.cheathappens.com/features/dead_.../dr_cases34.asp Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 har inte spelat på jätte länge men jag har för mig att man bara ska skada henne tills mätaren är nere. Du tar kanske i för hårt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Kanske så tar du för lång tid på dig när du hittar henne, så när väl du besegrat Isabella så tar tiden slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Kanske så tar du för lång tid på dig när du hittar henne, så när väl du besegrat Isabella så tar tiden slut. Nej hehe. Jag fjorde det direkt när jag fick uppdraget och det går fort att springa till North Plaza.. Men uppdragets namn är att man ska hitta en ny källa men va*an ska man göra :P om man inte dödar hon så dödar hon än och dödar man hon så får man GAMEOVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Jag "dödade" henne, så det måste ju vara att du segat med nåt uppdrag så hela spelets tid är f*ckad? Redigerat 29 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag "dödade" henne, så det måste ju vara att du segat med nåt uppdrag så hela spelets tid är f*ckad? HAHA jag va med om en sån grej när jag mötte Carlito med Brad när han har snipern då typ lät jag Brad göra all skadan sen sköt jag sissta skottet men ändå blir de game over men tillslut klarade jag de så bara kör om och om igen... jag e också fast vi Motorcykeln har inga skut vapen hittar bara pistoler :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.