Reazer Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 som rubriken lyder jag ska köpa ett ds spel och jag funderar mellan Pokemon Diamond/Pearl eller The legend of Zelda: Phantom of Hourglass ni får gärna komma med andra tips också men då ska de helst var nåt liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Pokémon D/P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Pokémon D/P.är det någon skillnad mellan diamond eller pearl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Pokémon D/P.är det någon skillnad mellan diamond eller pearl? Endast vilka Pokémon som förekommer. http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Pokémon D/P.är det någon skillnad mellan diamond eller pearl? ja det är de man kan fånga olika pokemon och få olika fosiler och jag röstar på d/p :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Pokemon Diamon/Pearl är ett riktigt bra spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tyrannitar Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Pokémon D/P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag tycker du ska köpa The legend of Zelda: Phantom of Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 pokemon diamond :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag tycker du ska köpa The legend of Zelda: Phantom of Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Pokemon någonting Blue Rescue team e roligt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Pokémon D/P.är det någon skillnad mellan diamond eller pearl? pearl är billigare på vissa ställen för att alla vill ha Diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg