Guitarhero Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag börja spela Oot för ett tag sen har inte nördat på det precis heller och jag fattar verkligen inte hur man hittar den saken man ska hitta i Jabu Jabu..För man ska jag rädda prinsessan, right? Men man måste ju hitta något som tillhör henne först och jag vet inte vart??! Skulle någon kunna förklara för mig noggrant hur man får den och vart så jag kan fortsätta..Skulle bli jätte glad :lol: :rolleyes: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Väl inne i jättefisken möter du Ruto, och efter att ha pratat med henne, faller hon ner i ett hål. Du hoppar förstås efter och hon blir arg och säger du måste bära henne. Sen med henne på axlarna, så fortsätter du in i alla gånger och rum och dödar alla fiender precis som det ska vara. vissa dörrar går inte att öppna utan Rutos hjälp, så ta med henne överallt så mycket du kan! Du får karta, kompass, ny vapen osv. (den saken Ruto letar efter är den sista stenen; Safirrosen, som ni finner när ni väl nästan klarat av jabu-jabu.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg