_zelda_ Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag vill ha fusk till de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 HOPPA PÅ ALLA STENARNA VID VATTENFALLET PÅ HOME I FÖRSTA VÄRLDEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 SÅ KOMMER SUNNY FLIGHT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 I fuskarkivet finns det ett fusk så att man får 99 liv. Denna länk: http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2426 Dessutom så finns det fusk så att spyro byter färg, får stort huvud eller blir platt, men jag kan inte dom. Kolla på nån annan fusksida, för i fuskarkivet på fuska.se står det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Nej det har du nog rätt i. Jag tänkte fel när jag skrev inlägget. Sorry! :( Men till tvåan finns dom iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 här kommer en tips nr1: gå in på inventory och tryck: Fyrkant,Fyrkant,cirkel,Fyrkant,vänster,höger,vänster,höger,cirkel,upp,höger,ner nu kan du gå till ballong mannen och alla världa är öppnade tips nr2: För att få 99 liv ska du pausa spelet,gå in på inventory och trycka Fyrkant,Fyrkant,Fyrkant,Fyrkant,Fyrkant,Fyrkant,cirkel,upp,cirkel,ner,cirkel,upp,cirkel tips nr3: på huvudmenyn (där du ska välja språk) ska du hålla ned L1 + triangeln. du kommer att överföras till crash bandicoot 3 demo [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg