chosen Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 asså jag klarade mej till ett ställe i valley of mines på GothicII. Men när jag går ut dör jag direkt hur ska jag göra? Jag använde om ni frågar speed potion för att komma förbi orcerna till lägret :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vad är Gothic Ii får något. Har aldrig hört talas om det. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chosen Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Jag kan ge fuskkoder om du vil fuskoder nedan Först trycker du på c och sen skriver du "marvin. Sen trycker du på c igen efter att ha skrivit marvin så trycker du på f2 och seb skriver du cheat god. B) Gothic 2 kanske vänta lite grann detta är mit konto som frågar....nån har nog gåt in på mitt konto va f*n!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jaha, detta var ju verkligen ett smart sett att få lite fm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg