Arako Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Man kan tydligen lära sig lite av wow oxå :P http://idiot.se/bilder/wow.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 lol, det vet jag även om jag inte spelar wow ens. Likaså är det med björnar och så, man ska spela död. Aja, knepig nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Lol, det där vet ju alla att man kan spela död om man blir attackerad av något som man vet att djuret inte tänker äta en, man spelar död. Man kan ju lära sig det på olika sätt, han har lärt sig det av WoW och jag har lärt mig det av min logiskt tänkande förmåga.(fakta kan också ha spelat roll men jag vet inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 När jag läste "tog han dock till ett knep från World Of Worldcraft" trodde jag att han tog fram en trollstav från ryggsäcken och skickade ett eldklot på honom.. :P Men att spela död är ju nästan självklart att man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Att vissa lär sig bra saker på konstigt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.