Gäst Justfiwi Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Hejsan, Jag undrar vilka av addonsen på curse-gaming.com gör så att man får en pil uppe på skärmen som pekar var man ska gå på sina quests. Jag har skaffat Questhelper, men den visar bara pilar på kartan. Jag vill liksom ha en pil. Tacksam för snabba svar
oddy Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Hejsan, Jag undrar vilka av addonsen på curse-gaming.com gör så att man får en pil uppe på skärmen som pekar var man ska gå på sina quests. Jag har skaffat Questhelper, men den visar bara pilar på kartan. Jag vill liksom ha en pil. Tacksam för snabba svar cartographer laddade jag ner det verkade slå ihop sig med quest helper på något vis. Har iallafall en stor pil som visar vägen nu :P
Gäst Justfiwi Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Hejsan, Jag undrar vilka av addonsen på curse-gaming.com gör så att man får en pil uppe på skärmen som pekar var man ska gå på sina quests. Jag har skaffat Questhelper, men den visar bara pilar på kartan. Jag vill liksom ha en pil. Tacksam för snabba svar cartographer laddade jag ner det verkade slå ihop sig med quest helper på något vis. Har iallafall en stor pil som visar vägen nu :P Okej det kan ju vara det :) Men alltså sackar det ned datorn mkt eller vad? Hörde att vissa säger det
Gäst DamelQ Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Det ska inte sega ner datorn alls, Men om du har en dålig dator så är det troligen att den är överbelastad. Redigerat 21 Mars 2008 av DamelQ
Rekommendera inlägg