Hoppa till innehåll

Fuskas Egen Server


Senestor
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har jag skapat en server (Counter-Strike:Source) till fuska.se [(88[sWE] ;-Fuska.se-; [sWE] Max players: 24

Där kommer fuska snart ha en kupp. De bästa på fuska.se möts på de_dust 18 mars. Annars er servern öppen hela tiden! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lol, det är ju superlätt att skapa en server. Skulle kunna få upp en server vid namn "Regeringskansliets officiella css server - Politiskt spel" på bara någon minut. Men tillexempel om jag säger att servern är regeringens egendom kan jag inte eftersom att det är min egendom och inte deras.

 

Du anger ju inte ens någon ip adress eller port.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du har sagt att det är Fuskas egen server: "Fuskas Egen Server"

 

En mer passande rubrik som beskriver det du nyss sa skulle vara: "Ny server som jag skapat för fuskas gemenskap"

 

 

Skulle jag kunna få ip adressen och porten till servern? Eftersom just nu får jag upp över 10 000 serverar som går på counter-strike source motorn, och den stiger för varje sekund.

 

15 000 - 11:02

18 000 - 11:03 /nu stannade den

 

 

och den enda servern jag får upp som börjar på [( heter "[((team:.lol))]" på ip adress och port: 193.17.219.124:27015

 

 

Tack för ditt pm med ip adressen och porten DarkManyd, men jag tror nog att alla vill veta den: 85.224.185.162:27015

Och den heter inte "[(88[sWE] ;-Fuska.se-; [sWE]" enligt Steams server browser heter den "[ ( 88[sWE]" och jag litar på den.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du har sagt att det är Fuskas egen server: "Fuskas Egen Server"

 

En mer passande rubrik som beskriver det du nyss sa skulle vara: "Ny server som jag skapat för fuskas gemenskap"

 

 

Skulle jag kunna få ip adressen och porten till servern? Eftersom just nu får jag upp över 10 000 serverar som går på counter-strike source motorn, och den stiger för varje sekund.

 

15 000 - 11:02

18 000 - 11:03 /nu stannade den

 

 

och den enda servern jag får upp som börjar på [( heter "[((team:.lol))]" på ip adress och port: 193.17.219.124:27015

 

 

Tack för ditt pm med ip adressen och porten DarkManyd, men jag tror nog att alla vill veta den: 85.224.185.162:27015

Och den heter inte "[(88[sWE] ;-Fuska.se-; [sWE]" enligt Steams server browser heter den "[ ( 88[sWE]" och jag litar på den.

Testade IP adressen utan resultat, testade "connect 85.224.185.162:27015" och då faila jag efter fyra tryes.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...