eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ser ingenting kul i det här, och somsagt kvalitén är sjukt dålig.Jo jag vet kvaliten är dålig men, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Ingenting roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Det här är en skylt riktad till honom: :meddum: här skriver du att dnu tyckte han var galen Ingenting roligt.Nä så var det inte förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Haha, Lukas är så j*vla skön! Sluta klaga era nubs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Haha, Lukas är så j*vla skön! Sluta klaga era nubs! Visst är han! :D Han vågar typ allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag tycker inte att det är särskilt roligt att en kille springer runt med badbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag tycker inte att det är särskilt roligt att en kille springer runt med badbyxor.Inte bad byxor... kallingar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag tycker inte att det är särskilt roligt att en kille springer runt med badbyxor. Du har torr humor, du. Fast den här var väl tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag tycker inte att det är särskilt roligt att en kille springer runt med badbyxor.Sluta flama, jag tror inte att du skulle göra samma sak mitt på vintern. -.- Att springa runt i bara kalsongerna på vintern är nåt som bara Lukas skulle göra. :-P Han är så jädra rolig, schysst och skön. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Suger.. Du slösade bort min tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Suger.. Du slösade bort min tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Suger.. Du slösade bort min tidHaha du har ju redan skrivit i den här tråden! Varför skrev du här igen då om det slösade på din tid? :lol:samma med dig apmonstret först var det kul men nu så... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.