Khazar Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 många extra karaktärer fanns i den japanska versionen,va f*n snackar du om? för att veta var man köper action replay: www.google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag har hittat ett ställe som man kan köpa AR på, men hur använde man det????(vill veta lite om det innan jag jag köper det.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 jag har ar till ds men det är typ samma. sätt i ar skivan sedan sätt i den andra skivan med spelet du ska hacka. sedan välj koderna du ska ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 jag har ar till ds men det är typ samma. sätt i ar skivan sedan sätt i den andra skivan med spelet du ska hacka. sedan välj koderna du ska ha. ska man ha två spel i samtidigt???? & var finns koderna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 jag har ar till ds men det är typ samma. sätt i ar skivan sedan sätt i den andra skivan med spelet du ska hacka. sedan välj koderna du ska ha. ska man ha två spel i samtidigt???? & var finns koderna?? men du ska sätta i skivan med ar på sedan tar du ut skivan.och sätter i den skivan med spelet du ska hacka. och sedan välj koderna du ska ha.. koderna hittar du på internet. google på ar coder eller nått så komme det fram. testa Codejunkies.com fins nog koder där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag är lille skutt.Jag är en hare.blääblääblääblää ontoppikk: vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) ledsen för att gå off-topic men davidfreak,du har ställt 3 frågor samma gånger och fått 3 svar.Och den frågan är hur man får action replay eller AR som det också heter. On-topic: Klicka Här! Redigerat 16 April 2008 av tuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg