fuskmaster Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 jag vet var nåra egg fins men är det någon som vet alla egg jag kan följande, rimmintons mine i en skotkärra där, port sarims båt en av dom gå på den bara, typ som en stenhög vänster om port sarim, juvälshoppen i falador, saradomin statyn norr om falador, andra våningen i faladors party rum, norr om banken i drayanor i det huset vise old man bir i andra våningen finns ägget på, en stor sten som finns vänster om drayanor så finns egget på, i faladors ugn finns det en hylla som ett eg finns på det var allt kom gärna med några egg!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 jag vet var nåra egg fins men är det någon som vet alla egg jag kan följande, rimmintons mine i en skotkärra där, port sarims båt en av dom gå på den bara, typ som en stenhög vänster om port sarim, juvälshoppen i falador, saradomin statyn norr om falador, andra våningen i faladors party rum, norr om banken i drayanor i det huset vise old man bir i andra våningen finns ägget på, en stor sten som finns vänster om drayanor så finns egget på, i faladors ugn finns det en hylla som ett eg finns på det var allt kom gärna med några egg!! ;) Du behöver bara 3 ägg för att gå vidare. (om det är det du vill veta) Dessutom KAN du väll träna lite på stavningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Använda punkt. Jag höll på att kvävas här bakom datorn. Dessutom kunde jag inte tyda ett enda ord av det du skrev. Runskirft eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg