elin1101 Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Ett riktigt grymt fotbolls spel som du spelar direkt i din webbläsare... Du kan göra massor!. Du kan spela matcher. Du kan träna. Du kan göra en sida. Du kan skafa nya vänner och skriva i gästböker. Du spelar inte bara emot svenskar utan andra länder också. Du kan komma med på topplistan och bli en av de stora. Du kan spara höjdpunkter och rösta på andras. Du kan ändra lagdräkterna. och MASSOR av mera! OCH, spelet utvecklas!!, det blir bättre och bättre!!!. Spelarkort!: ALLA spelare har ett gamecard. Där står det vad laget heter, hru bra du är din logag visas och så visas det hur många tjänor ditt lag har på attack å defenc. Du får inte missa detta, TESTAAA powerfootball.se Redigerat 23 Mars 2008 av elin1101 Citera
Gäst DamelQ Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Skrivet 23 Mars 2008 Spelade det förut för längesen när det precis hade kommit ut.. Kan tänka mig att börja igen om jag inte håller på med nåt annat. Ser att det blivit bättre sen jag lirade förut.. Citera
elin1101 Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2008 Spelade det förut för längesen när det precis hade kommit ut.. Kan tänka mig att börja igen om jag inte håller på med nåt annat. Ser att det blivit bättre sen jag lirade förut.. jupp, mycket bättre sän förut... tror till och med att det är en ny ppdatering pågång, men är itne säker Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.