Gäst TheOracle Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 3rd age plate och ranger boots Oftâ Varför skulle han inte fått det? :S hmm kanske för att det händer typ aldrig den är ca 80m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 so what??för det kan jag väl ha fått den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag gjorde min första clue scroll klar idag :lol: jag fick guthix robe top,saradomin page 4 och en dålig sak 45fire rune glömde ta en screen shot :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 so what??för det kan jag väl ha fått den ;) Nej? Du visade en bild på dig I bild tråden där du hade Granite body, D skirt och amssa annat skit, hahaha och om du nu skulle fått den skulle du varit rikare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 det bästa jag fått kanske var en guthix page 3 eller nåt, jag kör inte så mycket treasure trails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Haha. Jag startade ny gubbe idag (blev ju hackad) Den heter: Ruunesscape Jag är just nu 40 CB (startade gubben IDAG!!!) 45 range 30 def 30 str 30 atk 10 pray och 700k (Ingen transfer fick 300k från TT och resten Choas Druids) :D Och sluta ljuga 3rd age body my ass ok? DU har knappt saker över 2m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Haha. Jag startade ny gubbe idag (blev ju hackad) Den heter: Ruunesscape Jag är just nu 40 CB (startade gubben IDAG!!!) 45 range 30 def 30 str 30 atk 10 pray och 700k (Ingen transfer fick 300k från TT och resten Choas Druids) :D Och sluta ljuga 3rd age body my ass ok? DU har knappt saker över 2m abooow, hahahahha. det tog ungefär 3 månader att bli den leveln för mig typ. nice, hur kan man nå lvl 40 cb och få 700k på en enda dag :o du måste ha spelat ganska mycket. men du kan bara ha spelat i 1 timme 55 minuter och 19 sekunder om du gjorde allt idag eftersom du skrev kl 1:55:19 på natten :D skoja :P min mining gubbe är lvl 9 i cb och 39 mining och har bar 12 k :D min main har såklart mycket mer. det bästa jag fick av en clue scroll level 1 var wizard robe (G) Redigerat 30 Mars 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 500 fire runes och en black platebody (g) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 3rd age plate och ranger bootsOftâ håll käften?alla är inte lika dålig som dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Lirat i 6 år. Mitt account med Yo-Yo, Rubber Chicken, Zombie head och alla dom gammla blev hackad. Skapade en ny :D Är 40 craft 30 slayer just nu ^^ Hur Jag Gjorde det: Klarade tut isle. Gjorde den member Dödade monks till lvl 10 (10 min) Fixa 10 def Stack till Chaos Druids Dödade dom Chaos Druids: Lvl: 13 Drops: Herbs (Sämsta 400 gp each, Bästa 6k each) Droppas ofta Dragon shield half (droppas nästan aldrig har bara fått en med Ring Of W) Nycklar (40-80k) Och det var det Gjorde några prayer Quest Också: Restless Ghost och Priest In Peril Gjorde nyss en lvl 1 clue: Wizzy hat (t) Wizzy Robe Top (G) Nån skit Redigerat 2 April 2008 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Det om att få 3rd age platelegs!... visst! vilken lögn!.. jag har spelat i typ 3år!... jag har alltid varit på mina polares TT och ingen fått ngn 3rd age! alla kör typ bara via TT dom gör typ 1/dag!... lol!... + att för att få 3rd age så är det typ -10% att få en!... lol!.. bästa jag fått är: blue wiz bottom (T) Redigerat 3 April 2008 av xkenta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Det om att få 3rd age platelegs!... visst! vilken lögn!.. jag har spelat i typ 3år!... jag har alltid varit på mina polares TT och ingen fått ngn 3rd age! alla kör typ bara via TT dom gör typ 1/dag!... lol!... + att för att få 3rd age så är det typ -10% att få en!... lol!.. bästa jag fått är: blue wiz bottom (T) 10% är du dum? På forumen står det: 0.0005% Att få 3rd age items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg