GangsterTwist Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Skrivet 23 Mars 2008 Jag skulle vilja samla all information om LittleBigPlanet här. LittleBigPlanet känns som ett barnsligt spel, fast jag tror man kan ha riktigt kul på samma gång, och online kommer vara roligt. Och framför allt kreaktift. Så jag har istortsätt kollat igenom alla GT videos om spelet på: http://www.gametrailers.com/game/4491.html . Och det står där "Platforms: PS3" darför måste de vara exclusift ifall nån undrar. Skriv gärna vad ni ser fram emot och ifall ni vet nåt om LittleBigPlanet (skriv helst bara saker ni fått från säkra källor) Citera
Wendos Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Skrivet 24 Mars 2008 Vet inte så mycket, förutom att Intech vill ha det. :) Citera
Gäst InTech Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) jag har också kollat igenom typ alla littlebigplanet filmer på gametrailers. Ja, det är esklusivt (stavning..). Men det är ett PSN-Spel. alltså man köper det från internet, Det kommer väl kosta vid 300 eller mindre. Och jag tycker självklart att det roligaste verkar vara att köra 2-4 stycken på samma konsoll vilken höjdare. De som gör spelen har även sagt i en video om att de kanske ska fråga de som tex gör ratchet and clank, om de kan göra en bana som liknar de. Och man börjar med en spelare, som man sedan kan sätta dit hattar/lådor och en massa. En annan cool sak är att man kan tex vara "ledsen", "arg" "jätteledsen", "glad", "jätteglad" genom att klicka på någon knapp, man kan även vinka. En liten oviktig sak, men ändå rätt coolt. Glömde säga att man även kan skapa banor. Redigerat 24 Mars 2008 av InTech Citera
GangsterTwist Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2008 Mm man styr händerna med analog stick:sen. Och allting är interaktivt (att allt går att röra vid och hur det reagerar på vad de är för matrial m.m) Man kan modifiera sin spelare till sin egna style. Fast igen asså att bygga en banna ser jag så fram emot just nu.. PS: InTech, har du sätt den där med eld bannan typ, när dom har ett race. Sedan i slutet var det så att alla var tvungna att jobba tillsammans fast då sprang en bara och alla andra förlorade. Verkade svin kul Och btw har du hört nåt om att man kan ladda ner typ "map packed" med bannor i som devloperserna har gjort ? För det vore awsome. Citera
viko550 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 man kommer att kunna fast det kommer nog att kosta som guitar hero 3 sånger. Citera
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Är det bara jag eller påminer detta spel om Pikmin? xD Citera
Kratos Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 jag hörde att det skulle börja säljas typ en Beta-version och senare släpps spelet på skiva? det kommer iaf i september. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.