Trips Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Samma här, har också tittat på youtube och den verkar sämst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Youtube-videon är gjord av klipp från Arms Race-filmen som går att ladda ned gratis från Live Marketplace. Läs videoinfon för en gångs skull. Redigerat 6 Maj 2008 av Famine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!" Ofta grunts ser ut som chewbakas ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!" Ofta grunts ser ut som chewbakas ;) wtf? jag skrev brutes inte grunts :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg