Tewhaten Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Mina bästa skräckfilmer är: The Hills Have Eyes,Hellraiser,Fredagen den 13:e,Terror on Elm street,Halloween,Lida,IT,Jurtjyrkogården,1408. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 The ring, final destynation 3(stavning?), Birds(inte så jätte läskig men i alla fall :P) mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 ja gillar saw filmerna. freddy vs jaison är också helt ok. kan inte stava han namn sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Nightbreed, Hellraiser serien (dock är vissa skitdåliga, tex 8an) och Candyman är skitbra, Clive Barker for president Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) lol filmen it=det är f*n äcklig :D för den där j*vla clownen är f*n äcklig om ni har sett den :blink: typ när han sitter i rännstenen vid väg kanten när den där ungen kommer och leker med sin båt :unsure: Redigerat 25 Mars 2008 av hamsterrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Mina bästa skräckfilmer är: The Hills Have Eyes,Hellraiser,Fredagen den 13:e,Terror on Elm street,Halloween,Lida,IT,Jurtjyrkogården,1408. osv. Hatar IT, var skiträdd när jag var på toa i typ två veckor. -___- Höll på skita ner mej när jag såg din avatar. xD Annars gillar jag inte skräckfilmer, för jag är så s*tans lättpåverkad av dem, men The Grudge Ju-On är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag tycker Freddy VS Jason är jävligt bra faktiskt :) Intressant story, men skådespelarna kunde varit bättre ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Sleepy hollow är fin fin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Sleepy Hollow e ganska bra ja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Sleepy Hollow e ganska bra ja :DMed Jonny depp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Day of the, ofc. Bub FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Freddy vs Jason är en j*vla bra film tycker jag, men hemsk är den verkligen inte:P En bra skräckfilm, som ni alla borde se är: The shutter - skitbra film måste jag säga, lätt den bästa skräckis jag har sett! tanka/hyr/låna, se den skall ni göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.