halopro96 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 jag undrar får man se master chiefs ansikte i ett an eller något annat halo spel? står det i böckerna?? om ni vet nån video så skicka den till mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 som ja vet .. får man inte dä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Men det finns många sånna trådar leta genom så ser du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Men det finns många sånna trådar leta genom så ser du.ja jag har gett upp med att hitta en video med hans ansikte för alla är ju bara skämt videos. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Men det finns många sånna trådar leta genom så ser du.ja jag har gett upp med att hitta en video med hans ansikte för alla är ju bara skämt videos. <_< Jaa det är dom dom tar typ från 1an så han tar av sig hjälmen i skäppet så har han en till under lol asså va dåliga dom är eller så är det nån sån scream grej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Nej, man får inte se hans ansikte i något av spelen. Som liten beskrivs han som väldigt lång, fräknig, har brunt hår och en glugg mellan framtänderna. Angelo: Den är rolig ju! :D Redigerat 7 April 2008 av Trips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 ja visst gå bara in här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg