nej... men Heavy metal och Hård rock e ungefär samma sak
Hård Rock
Men det e inte samma gener! Hårdrocken kom före Heavymetalen.
i sverige ja
Från början var det hårdrock sedan utvecklade dom det till heavy metal och det hände över hela världen. Men det är två olika gener! :lol:
fasst dom är UNGEFÄR samma.... som Punk och Alternative Metal lixom -_-;
Det låter ju väldigt lika! :lol:
ja >_>
metallica kommer alltid suga!dom är bara sellouts!
Men min brorsa säger hela tiden att Hårdrock är samma sak som HM. Vad ska jag säga så att jag knäcker honom?
hård rock = AC/DC , Van Halen, Skid Row
Heavy Metal = Maiden, bla bla bla.....
Maiden är Power MEtal >_>
nej???Maiden är Power MEtal >_>
de är tillsammans med Saxon och Judas Priest som skapade genren som kom att kallas "The New Wave Of British Heavy Metal".
det finns inte många här inne som kan äga mig inom Maiden-biografi...
joo jag! :P(hanget @ 11/11-2004 15:32:48)Maiden är Power MEtal >_>
nej???
de är tillsammans med Saxon och Judas Priest som skapade genren som kom att kallas "The New Wave Of British Heavy Metal".
Hur vet du att de tinte är det som är Power Metal då? :ph34r:(hanget @ 11/11-2004 14:32:48)Maiden är Power MEtal >_>
nej???
bläh
eeeh va?bläh
Black sabbath, judas priest Och det bästa: MetllicA :kung:
eeeh metallica går ens inte att lyssna på...har inte du fattat det än fuel?metallica e fjantar som gör vad som helst för att tjäna pengar....Black sabbath, judas priest Och det bästa: MetllicA :kung:
Det är ju inte så svårt att veta att Iron maiden är Heavy Metal <_<
Vicken smart kille du e.
Jag gillar inte metal så mycket längre, lr iaf inte Speed Metal. Det finns bara en bra Speed Metal låt och det är DragonForce - Fury of the Storm, fast den har fjantiga texter. -__-;;