teh darkness är väl inte heller hårdrock ju!per gessle e inte nån hårdrockare helerPer Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :the darkness e bäst
Slipknot e bra kanske inte e hårdrock men Inflames e bra!!
teh darkness är väl inte heller hårdrock ju!per gessle e inte nån hårdrockare helerPer Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :the darkness e bäst
Slipknot e bra kanske inte e hårdrock men Inflames e bra!!
Rammstein äger :) Men så har vi ju maaaasssooooorrrrr med andra band också.
Lite låtar som får dig att förstå varför Rammstein faktiskt är bäst:
----> Adios <---- (Lätt deras bästa, kanske världens bästa låt t.o.m)
Wollt ihr dads bett in flammen sehen
Sonne
Du Hast
Sehnsucht
Mein Herz Brennt
Halleluja
Links 2 3 4
Lite låttips från mig!
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :DVad gillar ni för grupp?
Jag diggar ju asså deep purple och metallica.
The darkness är väl inte hårdrock :unsure:the darkness e danska bra
Rammstein, Metallica, Nightwish, Lordi m.f.
Inte direkt hårdrock, utan Black Metal, men;
Dimmu Borgir
Cradle of Filth mm.
Hammerfall!!!!!!!!
och lite
Iron Maiden
Det är ju en Gary Moore-cover, så det är inte så konstigt att den är bra! Fast originalet är mycket bättre. Nightwishs egna låtar är dåliga.bästa nightwish låten då?..jag tycker over the hills and far away :lol:
Det var nån som undrade om The Darkness är hårdrock. The Darkness spelar glamrock och det brukar räknas till hårdrocken.
Min favo e Rush :bah:
Jo, de tänkte jag inte på! Jag diggar också rush!!!
Rammstein, Fear Factory och In flames!! fasst rammstein äger mest!
håller med om att Adios är en av dsem bästa...
Rammstein e de nu,men gammalt så är det Mötley Crue och Iron Maiden
Iron maiden, Hammerfall, metallica, slipknot, children of bodom, motorhead...
Hehe... Min granne känner motorhead så j*vla bra... Dom har varit polare sen barn..
Har fått autografer blandanat... :D
MOTORHEAD,TWISTED SISTER,JUDAS PRIEST,MONTLEY CRUE,IRON MAIDEN,AC/DC,DEEP PURPLE+ några andra..... e en rigtig hårdrocks diggare....
det är väl linkin park och hammerfall
Var hittar man Rammstein och Metallica?
Dismember, rammstein(eller som min polare säger: rammenstein), Twisted Sister, van halen, judas priest, deep purple, zz top, ebba grön, imperiet,black sabbath och nirvana
I skivaffären ;)Var hittar man Rammstein och Metallica?
bra sagt :D(Slither @ 11/08-2004 13:41:51)Var hittar man Rammstein och Metallica?
I skivaffären ;)
brandon dicamillo är inte hård rock ;)Jag lyssnar på SlipknoT,Iron Maiden,Ozzy Osbournes,Judas Priest,MurderDolls,CKY,Stone Sour,Marilyn Manson,Deftones,Loverboy,Adema,Tom Green,Flaw,Rob Zombie,Nine Inch Nails,Metallica,System of a Down,Hot Action Cop,Dark Funeral,Creed,Mudvayne,Soilwork,Hassan,
HIM,KoRn,Rammstein,Union Underground,Brand New,Saliva,Inflames,Coal Chamber,Motograter,SoulFly,Static-X,Sevendust,Queens Of The Stone Age,Brandon DiCamillo,Bloodhound Gang,Daniel Lioneye,Aerosmith,Slayer,In Flames och mer
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in