Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Just nu... Castlevania: Portaits of Ruin. Inte lika bra som andra "Castletroid"-spel, men bra iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 the legend of zelda:phanthom hourglass :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Mina favo spel på DS är: Super mario kart super mario bross och pirates of the Carabien!!!! ;) :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 nu är mitt mario kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 mitt är worms open warfare :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass är väl hyfsat, annars är det nog Pokémon Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 av dom jag har är det någ lost in blue B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass, Mario Kart DS och New Super Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Mario Kart DS är mitt Favo-spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Super mario 64 ds så klart!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg