KuroKaktus Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 som rubriken ska kanske skaffa cs och efter som jag skrev det här räknar jag med att jag får svar som ja det äger och ja det rekomenderar jag men jag vill spela det och kan nån ge mig litte tips om hur man spelar cs????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag vet, du köper det är noob som alla e i början och accepterar det. Ska du köpa cs köp CS:S (Counter-Strike: Source) sen hur man spelar det vet nog alla man springer runt och skuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Var beredd på att bli stenhårt ägd till en början. För dem flesta som spelar har spelat ett tag och kan banorna. Ett tipps är att du observerar dem andra spelarna i början för att se på ett ungefär hur dem gör eller kolla filmer på youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ok tack men jag spelade cs hemma hos min kusin då spelade jag mot min kusins killes bror och då hade jag vapen och han bara kniv och han vann :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 du lär dej ! skaffa css om du vill döda lätt osv vill du bli bra och va ett RIKTIGT Pro skaffa 1.6 .. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag ska skffa det cs som inte heter cs1 iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Skaffa CS 1.6 10x gånger bättre än Source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Börja med cz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 ok tack men jag spelade cs hemma hos min kusin då spelade jag mot min kusins killes bror och då hade jag vapen och han bara kniv och han vann :( lol ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Eller så köper du spelet, spelar och skiter fullständigt i dina stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 köp cs 1.6 det e kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Spela mot bots i början och lär dej hur det går till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg