TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Tja! Jag har nyss hört att snart kommer In Flames till en skivbutik som heter Bengans som ligger i Göteborg. Dom kommer att signera skivor! Mer info snart! http://www.bengans.se/frames.asp Det står såhär: In Flames Signering Fredag 4/4 KL 17:30 Redigerat 25 Mars 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag vet, men det är föräldramiddag den dagen och vi åker på klassresa den 6/4, kanske kan låta en kompis signera skivan åt mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Vem vill ha a sense of purpose signerad egentligen... skitskiva ta med jester race istället och få den signerad, mycket bättre! (har come clarity signerad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lawl, det är ju min födelsedag då xD Kanske gör så som Ozoon säger, den nya skivan är craptacular. BTW står det klockan 17.00, inte 17.30. Hmm jag som slutar 17.00... :/ Ah, hinner jag så gör jag la det, annas spelar det ingen roll. SÅ mycket gillar jag dem ej länge. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.