Ryssfemma Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Det låter som att nån av dina hårdiskar håller på att krasha. --------------------------------------------------------------------- Jag är data expert. --------------------------------------------------------- om du har garanti så ska man inte öppna datorn då kommer den inte att gälla!!! -------------------------------------------------------- Jag är data expert. Har service öppnat den innan för felsökning eller något så kan dem inte säga att man själv gjort det.Hårddisken håller inte på och krasha, det är vanligt att vissa hårddiskar låter som havet då man startar dem, speciellt märkesdatorer. Min brorsas Philipsdator har låtit så i typ 15sekunder i runt 2år, inget fel på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Att det låter gör det på min med. Vi frågade i någon affär, de sa att det var nya datorer som gjorde så för att fläkten eller något inte var igång. Så den varnade typ eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Det låter som att nån av dina hårdiskar håller på att krasha. --------------------------------------------------------------------- Jag är data expert. --------------------------------------------------------- om du har garanti så ska man inte öppna datorn då kommer den inte att gälla!!! -------------------------------------------------------- Jag är data expert. Haha jag skrattade irl åt det där, Du låter så j*vla självsäker *asgarv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.