MjOlBaGgEn360 Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 TJABBA! är det någon som vet hur man får en salamango? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Är det Viva Pinata som är Spelet? Är en Salamango en salamander. Den finns från level 8, bas värdet är 2800:- För att få fram den ska du mata en Newgat med en Chili. För att få den att svärma ska du ge den 1 Reddhot (Taffly variant) och 2 Chili frön. De olika varianterna får du sedan fram genom att A; mata den med ett krusbär = Grön B; mata med en banan = Gul C; Flaska mjölk och ett nattskatts frö = Vit Lycka Till! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 tack för hjälpen och om du vill ha hjälp så kanske jag kan hjälpa dig :) vet du varför det inte går och mata en rasberry eller hur det stavas med tio pumpor så det blir en flodhäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 En Newgat=Newt(engelska)=salamander om jag inte har fel så hur ska man förvandla en salamander till en salamander`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 En Newgat=Newt(engelska)=salamander om jag inte har fel så hur ska man förvandla en salamander till en salamander`?? Det är inte jag som hittar på namnen, men det fungerar så i allafall. tack för hjälpen och om du vill ha hjälp så kanske jag kan hjälpa dig :) vet du varför det inte går och mata en rasberry eller hur det stavas med tio pumpor så det blir en flodhäst Vad jag vet så fungerar det inte. För att få en Chippopatamus (Flodhäst) behöver du A; 50% vatten B; 14 St Vattenkrasse blommor C; 14 st Näckros blommor D; 14 Kaveldun "Kolvar" Det lättaste är att köpa 4 frö av varje sort av Costalot´s sedan vattna dem med specialgödningen från Ivan så har du ju 16 av varje. För att sedan få den bofast ska den äta 10st av varje ovannämnda blommor. För att få den att svärma behövs A; 70% vatten B; Vara mästersvärmare på Candary C; Ha en bofast Candary i trädgården D; Äta 4 Papegoj blommor De olika varianterna får man sedan fram genom att A; Mata den med 1 Vattenkrasse blomma och 1 Champinjon = Gul/Grön B; Mata med 1 näckros frö och 1 Papegoj blomma = Lila C; 1 flaska medicin och en burk sylt = Rosa Gör gärna en speciell trädgård för att locka till dig de vatten pinator som finns. Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.