zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hej, Min lille bror skulle vilja ha ett flygplan spel och jag tror det skulle vara roligt att köra flygplan på wii såvet nån om det finns nått bra hälst typ första eller andra världs kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Tips. Vänta till Sky crawler. Ska vara skit realiistisk grafik i de spelet har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Okej vet du när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Inget releasedautm än i USA så vi kanske får vänta lite.De som gjorde spelet sa att det inte var något release-datum än i Europa. EDIT:Skrev alldeles fel. Redigerat 29 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Inget releasedautm än i USA så vi kanske får vänta lite.De sa att det skulle släppas den 18 mars. Vilka de syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Blazing Angels, man styr med Nunchucken och skjuter med Remoten, min Pappa har det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.