Hoppa till innehåll

Skydd På Tuchscreenen

zitroz

Rekommendera inlägg

Hej jag har köpt sånt här skydd för tuchscreenen på game och har haft det ett tag men jag vet inte om jag kan ta bort det utan att skada skärmen. Vet nån om det går?

P.S. Det är dast klistrat på den typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort den lånsamt och försiktigt så går det bra, gick bra för mig iallafall. Mitt skydd är ganska hårt och sitter bara fast i kanterna, vet inte hur andra skydd är.

Skämen blir kladdig där klistret har suttit, men om du använder en mjuk duk eller rent toapapper och blåser lite ånga på skärmen med andedräkten och sedan gnuggar FÖRSIKTIGT (för att inte förstöra kletet som gör så att touchscreenen fungerar som den ska göra) så blir den ren och fin igen. Själv har jag en microfiberduk som jag tycker är ortoligt bra på att rengöra skärmar med, men alla har ju inte sånna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort den lånsamt och försiktigt så går det bra, gick bra för mig iallafall. Mitt skydd är ganska hårt och sitter bara fast i kanterna, vet inte hur andra skydd är.

Skämen blir kladdig där klistret har suttit, men om du använder en mjuk duk eller rent toapapper och blåser lite ånga på skärmen med andedräkten och sedan gnuggar FÖRSIKTIGT (för att inte förstöra kletet som gör så att touchscreenen fungerar som den ska göra) så blir den ren och fin igen. Själv har jag en microfiberduk som jag tycker är ortoligt bra på att rengöra skärmar med, men alla har ju inte sånna. :P

Ungefär så gjorde jag med, det är ett riktigt bra sätt att få bort det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ungefär så gjorde jag med, det är ett riktigt bra sätt att få bort det!

okej men hur får man tag på eller grepp om skyddet då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...