Viidiia Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hejsan! Jag har problem med ljudet på mitt The Sims 2. Det går inte att gå in på ... -> Ljudalternativ! Vad ska jag göra?? Det börjar bli lite störande utan ljud! Snälla hjälp mig! :o //Viidiia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Tråkigt med sims o.O Men men...fungerar ljudet annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viidiia Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Tråkigt med sims o.O Men men...fungerar ljudet annars? Jadå! Det funkar när jag tex. lyssnar på musik eller är på youtube .m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 annars finns det ett forum för sims spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viidiia Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 annars finns det ett forum för sims spelEeeee... Va? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 annars finns det ett forum för sims spelEeeee... Va? :S HÄR är sims2 forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg