Str4ndB3rg Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag vill ha ett namn på ett band ska va Heavy Metal eller ännu värre har In flames och Cihldrens of bodom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Lyssnar du bara på heavy metal för at det ska låta värst? inte hur bra dom är eller så? annars är ju slayer ett tips Redigerat 26 Mars 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Du VILL HA HÅRD MUSIK? Det är ju jag expert på Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band Deicide, Jävligt hård dem med CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Pröva något av följande, lyssnade på de innan men har trötnat på death metal (antar att det är det du menar med hårdare än heavy): Severe Torture Guttural Secrete Vital Remains Suffocation Spawn of Possession Redigerat 27 Mars 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hm, Cannibal Corpse är nog det band jag gillar mest inom heavy. Finns ju fler, men man kommer inte på några. Sök på heavy metal band på google "Gooooogle is you'r friend..!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 DIO ftw, Rainbow in the dark blev 2006 rankad som tidernas bästa heavy-metal låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 SLIPKNOT FTW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 slipknot är hårdrock! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Du VILL HA HÅRD MUSIK? Det är ju jag expert på Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band Deicide, Jävligt hård dem med CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse! snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den? annars är ju Killswitch Engage och Sonic Syndicate ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Du VILL HA HÅRD MUSIK? Det är ju jag expert på Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band Deicide, Jävligt hård dem med CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse! snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den? annars är ju Killswitch Engage och Sonic Syndicate ganska bra. han kanske är bra sånt. endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) SLIPKNOT FTW!!!Slipknot är knapt metal, defenitivt inte heavy metal för den delen. :P Redigerat 29 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUCOLDzor Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Slipknot är nu-metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.