CheatingB33 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Tjenare ... Undrar om ni har nån lösning på detta fel eller om det helt enkelt är trasigt!? Köpte headset till pc... fungerade hur bra som helst i ungefär 1 månad... inte haft det på något ställe där den kan gå sönder.. har det hänger på en spik i vägen :P hursom helst nu så startar jag teamspeak och ska försöka snacka men ingen hör mig?!! ... även på andra program som ventrilo har jag testat men inget funkar... tänkte höra med er om ni har nån aning vad som kan ha hänt? Redigerat 26 Mars 2008 av CheatingB33 Citera
Gäst wAcko Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 kolla så att du har de nyaste drivrutinerna och så att allt är inkopplat rätt. och kolla volymen på miccen. inställningarna på teamspeak kan också vara fel, tjosan! Citera
CheatingB33 Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Jorå.. tror det kan vara drivrutinerna... kollar upp det! tack för tipsen Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 Jorå.. tror det kan vara drivrutinerna... kollar upp det! tack för tipsenom det på TS så får du titta på settings. min lät inget där heller. Citera
CheatingB33 Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2008 ok tackar för svaren ;) ska kolla upp det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.